dari haty yg ekhlas, vaniela menaip
selamat hary raye sumer!!!! kejap jer da rayer an???
tapi nape viela rase rayer taun ni dah tak meriah???
macam kosong jerk....
erm rayer ni rayer korban.... jom kiter muhasabah diri aper yg kiter da korbankan sepanjanh taun nih???
macam virla, korbankn ncet yg kne pijak, korbankan masa utk kerja, n korbankan tangisan utk menanges n korbankan epy utk sedey coz byak sedey dari epy...
taun ni macam tak ong la plak.. erm....
takat ni jela... saje curi2 masa sesambil tunggu turn nk makan daging korban...
16 November 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)



0 comments:
Post a Comment